איכלו בשר!

בשנים האחרונות, קיימות בסביבתינו הרבה מאוד דעות לגבי אכילת בשר וספקות רבות האם בשר באמת בריא וחיוני לגופנו. החל מעולם הצמחונות והטבעונות אשר מתנגד בתוקף לאכילת בשר מבחינה אידיאולוגית וכלה בדיאטנים הסבורים כי קרניבורים הינם אנשים פחות בריאים מסרבני הבשר. בכתבה זו נביא לכם טיעונים אשר ייגרמו לכם לאכול בשר, על אף הדעות הרווחות בימינו אלו.

בבשר הבקר, ישנם חומרים חיוניים לגוף התורמים לו חלבונים איכותיים ורכיבי תזונה אחרים המסייעים לגוף. עם זאת, חשוב לא להגזים עם הכמויות ולאכול כמות סבירה, הבריאה לגוף. בעבר נהגו לחשוב כי בבשר הבקר ישנו כולסטרול רב אשר מזיק לגוף, אך ניתן למצוא בקצביות רבות גם בשר בקר רזה, אשר אינו רווי כולסטרול ולמרות הדעה הרווחת, בריא למערכת הגופנית ומביא להפחתת רמת הכולסטרול בגוף.

Bבבשר הבקר ישנם חומרים חיוניים לגוף כגון אבץ, ברזל וויטמין

יתרונו של האבץ הנמצא בבשר הבקר הינו בהתפתחות הגדילה, בחיסונו של הגוף, בריפוי פצעים ועוד. הברזל הנמצא בבשר הבקר חשוב להובלת חמצן בזרם בדם. כאשר אדם אינו צורך ברזל, קיים סיכוי כי יסבול מאנמיה ובקרב ילדים ופעוטות, יכולת  ובפרט בוויטמיןBהשכלית שלהם עלולה להיפגע. כמו כן, הבשר עשיר גם בוויטמיני ה-

הבי 12, העוזר לגדילה, לפעולות העצבים, וליצירת כדוריות דם אדומות.

באילו נתחים כדאי להתמקד בבשר?

התמקדו בפילה וסינטה, עקב רמת השומן והכולסטרול הדלה אשר הם מכילים. מומלץ להיכנס לקצבייה אותה אתם מכירים ולבקש מהקצב בשר מיושן ושיחתוך לכם את הבשר לחתיכות בעובי של 2 ס"מ על מנת שמידת העשייה שלו תוכל להיות לפי בחירתכם. עת צליית הבשר על האש, הוא חשוף לרדיקלים העלולים לסכן את בריאותינו, לכן בקשו מהקצב בנוסף שיחתוך לכם נתחים שלמים ולא קבבים או המבורגרים. זכרו, ככל שגודל הנתח הוא קטן יותר, כך הוא חשוף ליותר רדיקלים.

עושה חשק? למה לחכות כשאפשר להזמין עד הבית הזמן משלוח